ISBN | 9780321436931 |
Upplaga | 4 |
Format | Häftad (Paperback) |
Författare | Elaine England |
Publiceringsår | 2007-02-01 |
Förlag | Addison Wesley |
Antal sidor | 304 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback) • 2007-02-01
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Boken Managing Interactive Media släpptes år 2007 och är skriven av Elaine England.
Den består av 304 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Addison Wesley.
Köp Managing Interactive Media begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 582 kr (68%) mot att köpa den ny hos Bokus.
A guide to managing interactive projects. It contains chapters which begin with Industry Insights to provide a real business context. It provides guidelines for managing effective digital media projects. It places emphasis on the role of users in the design process, and less focus on the underlying technologies, which can change rapidly.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!