ISBN | 9789147096077 |
Upplaga | 2 |
Format | Häftad |
Författare | Jan-Olof Andersson, Rolf Jansson, Nils Nilsson, Anders Pihlsgård |
Förlag | Liber AB |
Antal sidor | 216 |
Språk | Svenska |
Häftad
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Bra skick
Bra skick
Boken M2000 Compact : marknadsföring problembok är skriven av Jan-Olof Andersson, Rolf Jansson, Nils Nilsson och Anders Pihlsgård.
Den består av 216 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Liber AB.
Köp M2000 Compact : marknadsföring problembok begagnad från en av 3 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 239 kr begagnad.
Konkret och aktiverande! Genom spännande och aktuella exempel ger M2000 Compact läsaren konkreta tips på hur marknadsföringsarbetet kan bedrivas i olika slags företag. M2000 Compact har nominerats i tävlingen Svenska Publishing-Priset i kategorin bästa läromedel. M2000 Compact kommer under 2017 ersättas av M3000 Marknadsföring. Läs mer Utmärkande drag - Konkret och aktiverande innehåll - En rikt illustrerad layout - Spännande och aktuella exempel ger läsaren handfasta råd och tips om hur marknadsföringen kan bedrivas - Ett framtids- och processorienterad läromedel - Stort urval övningar av olika slag finns i uppgiftsboken Marknadsföringen är i stark förändring med kraftigt ändrade förutsättningar på 2000-talet. Allt mer krävande kunder, ökande global konkurrens etc. gör marknadsföringen allt viktigare för företagets överlevnad. Relationsmarknadsföring, som var en ny konkurrensfaktor för några år sedan, är idag en nödvändig ingrediens i marknadsföringsarbetet. M2000 Compact nalkas marknadsföringen på ett praktiskt och handlingsinriktat sätt samt integrerar kunskaperna och skapar en handlingsförmåga för kreativ problemlösning. Läromedlet är: - kund- och relationsorienterat - processorienterat - verklighetsbaserat - affärsorienterat - framtidsinriktat M2000 Compact består av faktabok och problembok samt en lärarhandledning inkl. lösningar och cd (lösningarna säljs även separat). Problemboken innehåller uppgifter av olika slag och på olika nivåer, fördjupningsuppgifter, praktikfall och projektförslag. Lärarhandledning Lärarhandledningen innehåller: - Planering och metodiska tips - Genomgångar för varje kapitel av fakta och övningar - OH-bilder i pdf-format men också som PowerPoint-presentationer - Lösningar till uppgifterna i Problemboken - Provuppgifter med lösningar (i såväl pdf som Word). Målgrupp M2000 Compact är avsett att användas på gymnasiet, komvux och i annan grundläggande utbildning i marknadsföring, även företagsinternt och vid självstudier. Faktaboken kan med fördel även läsas separat. M2000 Compact finns inläst hos Inläsningstjänst. Om författarna Fyra välrenommerade författare! Jan-Olof Andersson är lärare och konsult i ekonomiska ämnen och är medförfattare till bl.a. E2000 Företagsekonomi och H2000 Handel. Anders Pihlsgård arbetar som företagskonsult och ekonomilärare på gymnasieskolan och är medförfattare till bl.a. E2000 Light och i H2000-serien. Rolf Jansson är koncernchef i Cordovan Group. Nils Nilsson är lärare och vice rektor vid Högskolan i Kalmar.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!