Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring
ISBN9789147116959
Upplaga1
FormatInbunden
FörfattarePernilla Jonsson, Patrik Stoopendahl
Publiceringsår2015-08-06
FörlagLiber AB
Antal sidor184
SpråkSvenska

Inbunden • 2015-08-06

Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring

av Pernilla Jonsson och Patrik Stoopendahl

  • ISBN: 9789147116959
  • Upplaga: 1
  • Format: Inbunden
  • Publiceringsår: 2015-08-06
  • Förlag: Liber AB
  • Antal sidor: 184
  • Språk: Svenska

Eller begagnad från 2 säljare -10% billigare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Malin N
    359 kr

    Bra skick

  • Zerina I
    309 kr

    Ny

Om Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring

Boken Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring släpptes år 2015 och är skriven av Pernilla Jonsson och Patrik Stoopendahl.

Den består av 184 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Liber AB.

Köp Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring begagnad från en av 2 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 33 kr (10%) mot att köpa den ny hos Bookoutlet.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

PRISBELÖNAD: Köprevolutionen har tilldelats hederspris i tävlingen Årets marknadsföringsbok 2016! Morgondagens marknadsplats är digital. Med den här boken får du de nödvändiga insikter som hjälper dig att tänka framåt och ställa de rätta frågorna.Läs merDigitaliseringen av samhället är en av vår tids största och mest omvälvande förändringar. Med den nya tekniken blir konsumenten och därmed även köpprocessen allt mer digital, och det ritar helt om förutsättningarna för många verksamheter.I den pågående ”köprevolutionen” står handeln i frontlinjen – dess gränssnitt digitaliseras snabbt. Digitaliseringen av köpet får dock konsekvenser långt utanför handelns gränser. Alla måste förstå vad som händer när det är konsumenterna som styr (och inte varumärkena), att köprevolutionen får konsekvenser för hela vårt sätt att göra affärer, från marknadsföring och varumärkespositionering till affärsmodeller och hur vi organiserar oss.Den här boken hjälper dig att förstå vad den digitaliserade köpprocessen betyder för just era kunder och er affär. Den hjälper dig att tänka nytt, att tänka konsumentcentrerat, att tänka digitalt.Om författarnaDr Pernilla Jonssons specialitet är att omvandla konsumenters röst till strategisk affärsnytta, och hon har väglett flera multinationella bolag inom varumärkespositionering, innovation och marknadsstrategi. Pernilla är i dag verksam på Ericsson ConsumerLab där hon ansvarar för affärsutveckling utifrån global konsumentinsikt.Patrik Stoopendahl är affärsantropolog och konsult på analysföretaget Kairos Future. Till vardags stöttar han företag och organisationer i utvecklingen av strategier, kommunikationsidéer och nya koncept utifrån djuplodande analyser av nordisk och internationell konsumtionskultur. Ek.dr Malin Sundström forskar om kunders beteenden, attityder och köpbeslut. Hon arbetar tillsammans med företag och organisationer och har lång erfarenhet av uppdragsforskning inom digital handel och konsekvenserna för framtidens butiker. Malin är akademisk föreståndare för SIIR, Swedish Institute for Innovative Retailing, vid Högskolan i Borås

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 300 kr   Spara 10% mot nypris
Ny från 333 kr