Key Account Management (e-bok)
ISBN9780749462215
FormatE-bok
FörfattarePeter Cheverton
Publiceringsår2015-02-03
FörlagKogan Page
Antal sidor416
SpråkEngelska

E-bok • 2015-02-03

Key Account Management (e-bok)

av Peter Cheverton

  • ISBN: 9780749462215
  • Format: E-bok
  • Publiceringsår: 2015-02-03
  • Förlag: Kogan Page
  • Antal sidor: 416
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Jennifer P
    359 kr

    Bra skick

Om Key Account Management (e-bok)

Boken Key Account Management (e-bok) släpptes år 2015 och är skriven av Peter Cheverton.

Den består av 416 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Kogan Page.

Köp Key Account Management (e-bok) begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 359 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

An organization's key accounts are its lifeblood. Key account management focuses on the long-term investment of resources in customers that can offer an exceptional return on resources. But which are the key accounts? Are they the ones growing the fastest? The ones that are most financially secure? Or are they the ones that shout the loudest? Key Account Management puts forward a straightforward and effective planning methodology. This fully updated 6th edition of Key Account Management takes a long-term, team-selling strategic view of the whole process, from defining the customer, to managing the relationship and achieving key supplier status. With coverage of latest best practice including IT's role in account management, plus new case studies, online supporting resources and a new section comparing how different industries/markets approach key account management, it stands alone as the premier book on managing key customers.Online resources include helpful templates, guides for students and lecturers, and self tests to ensure that best practice is being followed.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 359 kr
 Letar efter nypriser..