Introduction to Communication Studies
ISBN9780415596497
Upplaga3
FormatHäftad (Paperback / softback)
Publiceringsår2010-09-29
FörlagRoutledge
Antal sidor248
SpråkEngelska

Häftad (Paperback / softback) • 2010-09-29

Introduction to Communication Studies

  • ISBN: 9780415596497
  • Upplaga: 3
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Publiceringsår: 2010-09-29
  • Förlag: Routledge
  • Antal sidor: 248
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Linda V
    209 kr

    Ny

Om Introduction to Communication Studies

Boken Introduction to Communication Studies släpptes år 2010.

Den består av 248 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Routledge.

Köp Introduction to Communication Studies begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 209 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

This revised edition of a now classic text includes a new introduction by Henry Jenkins, explaining 'Why Fiske Still Matters' for today's students, followed by a discussion between former Fiske students Ron Becker, Elana Levine, Darrell Newton and Pamela Wilson on the theme of 'Structuralism and Semiotics, Fiske-Style'. Both underline the continuing relevance of this foundational text in communication studies.How can we study communication? What are the main theories and methods of approach?This classic text provides a lucid, accessible introduction to the main authorities in the field of communication studies, aimed at students coming to the subject for the first time. It outlines a range of methods of analysing examples of communication, and describes the theories underpinning them. Thus armed, the reader will be able to tease out the latent cultural meanings in such apparently simple communications as news photos or popular TV programmes, and to see them with new eyes.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 209 kr