Interaktionsdesign och UX : om att skapa en god användarupplevelse
ISBN9789144097640
Upplaga1
FormatHäftad
Publiceringsår2014-10-09
FörlagStudentlitteratur
Antal sidor168
SpråkSvenska

Häftad • 2014-10-09

Interaktionsdesign och UX : om att skapa en god användarupplevelse

  • ISBN: 9789144097640
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2014-10-09
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Antal sidor: 168
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • John H
    309 kr

    Ny

Om Interaktionsdesign och UX : om att skapa en god användarupplevelse

Boken Interaktionsdesign och UX : om att skapa en god användarupplevelse släpptes år 2014.

Den består av 168 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur.

Köp Interaktionsdesign och UX : om att skapa en god användarupplevelse begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 309 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Interaktionsdesign och UX handlar om tekniker för att utforma nyskapande interaktiva produkter och tjänster med god användarupplevelse. God användarupplevelse, eller UX (eng. user experience), är det övergripande målet för designarbetet. Den här boken är tänkt som ett praktiskt stöd under hela designprocessen: från initiala insikter och formulerade avsikter, till konceptidéer och test av prototyper. Tyngdpunkten ligger på de tidiga faserna där designens inriktning fastställs. Den andra upplagan har utökats avsevärt med nyskrivet material om bland annat tillgänglighet, GDPR, etik, kravhantering, beteendedesign, gränssnittsdesign, användbarhetsmätning, affärsperspektiv, hållbarhet och genus. Boken vänder sig till yrkesverksamma som vill lära sig nya tekniker och arbetssätt, och till studenter som ska arbeta konkret med design av interaktiva produkter och tjänster.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 309 kr