Influence
ISBN9780205609994
Upplaga5
FormatHäftad (Paperback)
FörfattareRobert B Cialdini
Publiceringsår2008-07-01
FörlagPearson
Antal sidor272
SpråkEngelska

Häftad (Paperback) • 2008-07-01

Influence

av Robert B Cialdini

  • ISBN: 9780205609994
  • Upplaga: 5
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Publiceringsår: 2008-07-01
  • Förlag: Pearson
  • Antal sidor: 272
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

319 kr

Ej tillgänglig

419 kr

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare -84% billigare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Olviya O
    109 kr

    Bra skick

Om Influence

Boken Influence släpptes år 2008 och är skriven av Robert B Cialdini.

Den består av 272 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pearson.

Köp Influence begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 269 kr (84%) mot att köpa den ny hos Bokus.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Influence: Science and Practice is an examination of the psychology of compliance (i.e. uncovering which factors cause a person to say "yes" to another's request). Written in a narrative style combined with scholarly research, Cialdini combines evidence from experimental work with the techniques and strategies he gathered while working as a salesperson, fundraiser, advertiser, and in other positions inside organizations that commonly use compliance tactics to get us to say "yes." Widely used in classes, as well as sold to people operating successfully in the business world, the eagerly awaited revision of Influence reminds the reader of the power of persuasion. Cialdini organizes compliance techniques into six categories based on psychological principles that direct human behavior: reciprocation, consistency, social proof, liking, authority, and scarcity.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 50 kr   Spara 84% mot nypris
 Letar efter nypriser..