ISBN | 9789147123759 |
Upplaga | 2 |
Format | Häftad |
Författare | Jan-Olof Andersson, Anders Pihlsgård, Gunilla Eek, Marianne Feldt |
Publiceringsår | 2017-07-07 |
Förlag | Liber AB |
Antal sidor | 300 |
Språk | Svenska |
Häftad • 2017-07-07
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Bra skick
Ny
Boken H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter släpptes år 2017 och är skriven av Jan-Olof Andersson, Anders Pihlsgård, Gunilla Eek och Marianne Feldt.
Den består av 300 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Liber AB.
Köp H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter begagnad från en av 3 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 539 kr (64%) mot att köpa den ny hos Akademibokhandeln.
H2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer ger inspiration inför det framtida yrkeslivet med fokus på service!Läromedlet innehåller vad man behöver kunna för att ge god service. Det tar också upp baskunskaper som eleverna för yrkesutövning inom handels- och servicenäringen. Texterna är pedagogiskt upplagda och innehåller intervjuer och verklighetsnära exempel. Upplaga två är genomgående uppdaterad med många nya exempel, uppdaterad lagstiftning och en genomgång av uppgifter.Läs merH2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer innehåller följande kapitel:1. Servicemötet2. Att arbeta med service och försäljning3. Säljsamtalet4. Service och försäljning på olika mötesplatser5. Lagar och regler6. Ta hand om kunden efter köpet7. Beräkna ekonomin8. Prissättning9. Datorstöd i service och säljarbete10. Betalningar11. Arbetsmiljö och säkerhet12. Utvärdera service- och säljmötetAndra upplagan av H2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer har uppdaterats med nya exempel, illustrationer och exempelföretag. Uppgifter har genomgående setts över. Några större förändringar i faktatexterna är att Handelsrådet nya beskrivningar på branschkompetenser tas upp i läromedlet. Den nya lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler har ersatt den gamla lagstiftningen i kapitel 5 och texterna om betalningssätt i kapitel 10 är rejält omarbetade. H2000 Servicekunskap kan användas både i traditionell utbildning och i lärlingsutbildning. Den lämpar sig väl för ett problem- och projektorienterat arbetssätt.Läromedlet innehåller en mängd aktiverande uppgifter och i materialet ingår ett integrerat projekt som följer bokens blockindelning med en projektuppgift per block.Till materialet finns en lärarhandledning med pedagogiska tips, lösningar, Powerpoint-presentationer, provuppgifter och facit.Om författarnaFörfattare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Marianne Feldt och Anders Pihlsgård. Gunilla är handelslärare med lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Nu arbetar hon med metodutveckling av validering och arbetsplatslärande. Marianne är före detta lärare på handelsprogrammet, inköpschef och projektledare. Nu utvecklar hon stöd för arbetsplatslärande vid yrkesintroduktionsanställningar. Anders är erfaren lärare, konsult och affärsområdesutvecklare. Jan-Olof har lång erfarenhet som utbildare, konsult och läromedelsförfattare.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!