H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter
ISBN9789147123759
Upplaga2
FormatHäftad
FörfattareJan-Olof Andersson, Anders Pihlsgård, Gunilla Eek, Marianne Feldt
Publiceringsår2017-07-07
FörlagLiber AB
Antal sidor300
SpråkSvenska

Häftad • 2017-07-07

H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter

av Jan-Olof Andersson, Anders Pihlsgård, Gunilla Eek och Marianne Feldt

  • ISBN: 9789147123759
  • Upplaga: 2
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2017-07-07
  • Förlag: Liber AB
  • Antal sidor: 300
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

844 kr

Ej tillgänglig

839 kr

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 3 säljare -64% billigare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Anna S
    208 kr

    Bra skick

  • Amy M
    359 kr

    Bra skick

  • Timur G
    300 kr

    Ny

Om H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter

Boken H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter släpptes år 2017 och är skriven av Jan-Olof Andersson, Anders Pihlsgård, Gunilla Eek och Marianne Feldt.

Den består av 300 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Liber AB.

Köp H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter begagnad från en av 3 studenter hos oss och spara pengar. Om du köper den begagnad sparar du 539 kr (64%) mot att köpa den ny hos Akademibokhandeln.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

H2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer ger inspiration inför det framtida yrkeslivet med fokus på service!Läromedlet innehåller vad man behöver kunna för att ge god service. Det tar också upp baskunskaper som eleverna för yrkesutövning inom handels- och servicenäringen. Texterna är pedagogiskt upplagda och innehåller intervjuer och verklighetsnära exempel. Upplaga två är genomgående uppdaterad med många nya exempel, uppdaterad lagstiftning och en genomgång av uppgifter.Läs merH2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer innehåller följande kapitel:1. Servicemötet2. Att arbeta med service och försäljning3. Säljsamtalet4. Service och försäljning på olika mötesplatser5. Lagar och regler6. Ta hand om kunden efter köpet7. Beräkna ekonomin8. Prissättning9. Datorstöd i service och säljarbete10. Betalningar11. Arbetsmiljö och säkerhet12. Utvärdera service- och säljmötetAndra upplagan av H2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer har uppdaterats med nya exempel, illustrationer och exempelföretag. Uppgifter har genomgående setts över. Några större förändringar i faktatexterna är att Handelsrådet nya beskrivningar på branschkompetenser tas upp i läromedlet. Den nya lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler har ersatt den gamla lagstiftningen i kapitel 5 och texterna om betalningssätt i kapitel 10 är rejält omarbetade. H2000 Servicekunskap kan användas både i traditionell utbildning och i lärlingsutbildning. Den lämpar sig väl för ett problem- och projektorienterat arbetssätt.Läromedlet innehåller en mängd aktiverande uppgifter och i materialet ingår ett integrerat projekt som följer bokens blockindelning med en projektuppgift per block.Till materialet finns en lärarhandledning med pedagogiska tips, lösningar, Powerpoint-presentationer, provuppgifter och facit.Om författarnaFörfattare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Marianne Feldt och Anders Pihlsgård. Gunilla är handelslärare med lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Nu arbetar hon med metodutveckling av validering och arbetsplatslärande. Marianne är före detta lärare på handelsprogrammet, inköpschef och projektledare. Nu utvecklar hon stöd för arbetsplatslärande vid yrkesintroduktionsanställningar. Anders är erfaren lärare, konsult och affärsområdesutvecklare. Jan-Olof har lång erfarenhet som utbildare, konsult och läromedelsförfattare.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 300 kr   Spara 64% mot nypris
 Letar efter nypriser..