ISBN | 9781292017211 |
Upplaga | 3 |
Format | Häftad |
Publiceringsår | 2014-11-13 |
Förlag | Pearson Education |
Antal sidor | 355 |
Språk | Engelska |
Häftad • 2014-11-13
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Boken Fundamentals of Strategy släpptes år 2014.
Den består av 355 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pearson Education.
Köp Fundamentals of Strategy begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 309 kr begagnad.
The book is easy to follow and easy to understand. It is well structured and covers the relevant issues in strategy. A strength of the book is that it has a lot of practical examples, successfully conveying to students that strategy is of practical relevance.Ingo Kleindienst, Aarhus UniversityIt is short and to the point . The 3 circle model and the breakdown into chapters of focus all make it more accessible and give a framework to both teaching and learning. The case studies to exemplify models are also very useful.Mark Ellis, Sheffield HallamThe main strengths are the concise overview given into the subject of strategic management as well as its clear structure, the interesting illustrations and case studies.Dr Krystin Zigan, University of Kent From the author team of the market-leading text Exploring Strategy, comes a new edition of Fundamentals of Strategy. Designed to help student and business executives boost their academic and professional careers, Fundamentals of Strategy is the most concise and easy to follow overview of the fundamental issues and techniques of strategy. Fundamentals of Strategy, 4th edition Delivers the essential concepts and techniques of strategy in a new 8-chapter structure. This allows additional space to unpack the fundamentals in depth, and at times more critically. Revamped final chapter on Strategy in action, raising implementation issues such as organisational structure, management processes and strategic change. Covers up-to-date topics including business models, sustainability and entrepreneurial start-ups. Engages the reader with real-world strategy problems and provides insights and strategy examples from a wide range of international organisations. New and updated cases and illustrations featuring small and large organisations from profit and not-for-profit sectors and operating all over the world. Links to online support material. This book is particularly suited for those engaged in short undergraduate, MBA and executive courses or engaging with strategy for the first time.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!