ISBN | 9780077109189 |
Upplaga | 2 |
Format | Häftad |
Författare | John Fahy, David Jobber, Mark Kavanagh |
Publiceringsår | 2006-02-01 |
Förlag | McGraw-Hill Higher Education |
Antal sidor | 384 |
Språk | Engelska |
Häftad • 2006-02-01
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Bra skick
Boken Foundations of Marketing släpptes år 2006 och är skriven av John Fahy, David Jobber och Mark Kavanagh.
Den består av 384 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget McGraw-Hill Higher Education.
Köp Foundations of Marketing begagnad från en av 2 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 109 kr begagnad.
Presents a grounding in the fundamentals of contemporary marketing, and includes examples of marketing designed to educate. This book is intended for students studying marketing for the first time.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!