Foundations of Marketing | 3:e upplagan
ISBN9780077125608
Upplaga3
FormatHäftad
FörfattareJohn Fahy, David Jobber
Publiceringsår2009-03-01
FörlagMcGraw-Hill Higher Education
Antal sidor363
SpråkEngelska

Häftad • 2009-03-01

Foundations of Marketing | 3:e upplagan

av John Fahy och David Jobber

  • ISBN: 9780077125608
  • Upplaga: 3
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2009-03-01
  • Förlag: McGraw-Hill Higher Education
  • Antal sidor: 363
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 2 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Joel S
    259 kr

    Bra skick

  • Lisa H
    309 kr

    Bra skick

Om Foundations of Marketing | 3:e upplagan

Boken Foundations of Marketing | 3:e upplagan släpptes år 2009 och är skriven av John Fahy och David Jobber.

Den består av 363 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget McGraw-Hill Higher Education.

Köp Foundations of Marketing | 3:e upplagan begagnad från en av 2 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 259 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

The bestselling "Foundations of Marketing" by David Jobber and John Fahy is back in a contemporary and engaging third edition. It offers comprehensive coverage of the essentials of marketing in a concise and student-friendly format, firmly rooting theory in real marketing practice. With its wealth of captivating examples, concise 12-chapter structure, and characteristic accessible style, it remains the ideal text for students on introductory marketing courses. What's new: coverage of the latest developments in marketing practice, such as experiential marketing, neuro marketing, multi-channel marketing and buzz marketing; brand new end-of-chapter cases including YouTube, Innocent Drinks, Sony Playstation, Nike and Oasis clothing; new Ethical Debate boxes stimulate student discussions about socially responsible practice; new Technology Focus boxes examine the growing impact of digital technologies on marketing. 3rd Revised edition edition (March 1, 2009)

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 259 kr