Cultural Theory and Popular Culture
ISBN9781405874090
Upplaga5
FormatHäftad
FörfattareJohn Storey
Publiceringsår2008-12-01
FörlagRoutledge
Antal sidor266
SpråkEngelska

Häftad • 2008-12-01

Cultural Theory and Popular Culture

av John Storey

  • ISBN: 9781405874090
  • Upplaga: 5
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2008-12-01
  • Förlag: Routledge
  • Antal sidor: 266
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 4 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Maria M
    109 kr

    Bra skick

  • Hanna R
    179 kr

    Ny

  • Julia B
    179 kr

    Ny

  • Elin B
    179 kr

    Bra skick

Om Cultural Theory and Popular Culture

Boken Cultural Theory and Popular Culture släpptes år 2008 och är skriven av John Storey.

Den består av 266 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Routledge.

Köp Cultural Theory and Popular Culture begagnad från en av 4 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 109 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

In this eighth edition of his award-winning Cultural Theory and Popular Culture: An Introduction, John Storey presents a clear and critical survey of competing theories of and various approaches to popular culture. Its breadth and theoretical unity, exemplified through popular culture, means that it can be flexibly and relevantly applied across a number of disciplines. Retaining the accessible approach of previous editions, and using appropriate examples from the texts and practices of popular culture, this new edition remains a key introduction to the area. New to this edition: revised, rewritten and updated throughout brand new chapter on class and popular culture updated student resources at www.routledge.com/cw/storey. The new edition remains essential reading for undergraduate and postgraduate students of cultural studies, media studies, communication studies, the sociology of culture, popular culture and other related subjects.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 109 kr
 Letar efter nypriser..