ISBN | 9780071244381 |
Upplaga | 3 |
Format | Häftad (Paperback) |
Författare | F Robert Dwyer |
Publiceringsår | 2005-05-01 |
Förlag | McGraw-Hill Education |
Antal sidor | 736 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback) • 2005-05-01
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Business Marketing: Connecting Strategy, Relationships, and Learning släpptes år 2005 och är skriven av F Robert Dwyer.
Den består av 736 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget McGraw-Hill Education.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.Introduces the concepts of marketing to businesses and stresses the importance of building relationships with customers. This book is targeted at the undergraduate Business Marketing course.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!