Beginning Android 4 Games Development
ISBN9781430239871
FormatPocket/Paperback
FörfattareRobert Green, Mario Zechner
Publiceringsår2011-12-21
FörlagAPRESS
Antal sidor696
SpråkEngelska

Pocket/Paperback • 2011-12-21

Beginning Android 4 Games Development

av Robert Green och Mario Zechner

  • ISBN: 9781430239871
  • Format: Pocket/Paperback
  • Publiceringsår: 2011-12-21
  • Förlag: APRESS
  • Antal sidor: 696
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Beginning Android 4 Games Development

Boken Beginning Android 4 Games Development släpptes år 2011 och är skriven av Robert Green och Mario Zechner.

Den består av 696 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget APRESS.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Beginning Android 4 Games Development offers everything you need to join the ranks of successful Android game developers. You'll start with game design fundamentals and programming basics, and then progress toward creating your own basic game engine and playable game that works on Android 4.0 and earlier devices. This will give you everything you need to branch out and write your own Android games. The potential user base and the wide array of available high-performance devices makes Android an attractive target for aspiring game developers. Do you have an awesome idea for the next break-through mobile gaming title?Beginning Android 4Games Developmentwill help you kick-start your project. The book will guide you through the process of making several example games for the Android platform, and involves a wide range of topics: The fundamentals of Android game development targeting Android 1.5-4.0+ devices The Android platform basics to apply those fundamentals in the context of making a game The design of 2D and 3D games and their successful implementation on the Android platform What youll learn How to set up and use the development tools for developing your first Android 4 or earlier version gameapp The fundamentals of game programming in the context of the Android platform How to use the Android's APIs for graphics, audio, and user input to reflect those fundamentals How to develop two 2D games from scratch, based on the Canvas API and OpenGL ES How to create a full-featured 3D game How to publish your games, get crash reports, and support your users How to complete your own playable 2D OpenGL games Who this book is for This book is for people with a basic knowledge of Java who want to write games on the Android platform. It also offers information for experienced game developers about the pitfalls and peculiarities of the platform. Table of Contents Android, the New Kid on the Block First Steps with the Android SDK Game Development 101 Android for Game Developers An Android Game Development Framework Mr. Nom Invades Android OpenGL ES: A Gentle Introduction 2D Game Programming Tricks Super Jumper: A 2D OpenGL ES Game OpenGL ES: Going 3D 3D Programming Tricks Droid Invaders: the Grand Finale Advanced Techniques from Latest SDK Publishing Your Game

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..