ISBN | 9780201619218 |
Format | Mixed media product |
Författare | Alan Watt |
Publiceringsår | 2000-10-01 |
Förlag | Addison Wesley |
Antal sidor | 816 |
Språk | Engelska |
Mixed media product • 2000-10-01
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Bra skick
Boken 3D Games släpptes år 2000 och är skriven av Alan Watt.
Den består av 816 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Addison Wesley.
Köp 3D Games begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 309 kr begagnad.
This is the first academic games programming book/CD package that is expressly written for new degree courses in 3D-games programming. Authors introduce the theory behind the design of computer games and detail advanced techniques used in the industry. Students will be able to develop their own games within the game 'skeletons' accompanying the book, and will learn how to program complex games. This book could also be used for a more standard undergraduate 3D graphics programming course, with the games context being highly motivational. This book is a comprehensive treatment of current 3D games technology, including: * Theoretical foundations * Classical 3D graphics * Real-time rendering technology * Dynamics * Collision detection * Artificial Intelligence * Image-based rendering * Multi-player technology * Software technology * Engine architecture The text is written around an actual engine that implements most of the described techniques and accompanies the book on a CD-ROM. Readers can try out their own ideas by writing source code and can experiment with existing demonstrations by writing or altering plug-ins. The supplied engine features are: * BSP/PVS render management * Light maps for static geometry * Diffuse and specular (hardware) vertex lighting for dynamic objects * Volumetric fog with fog maps * Detail textures * Multi-texture support * Collision detection * Dynamic lights * Dynamic Shadows * Physically based animations * Animated meshed * Tri-strips and fans * Subdivision surfaces * 3D sound support * Complete plug-in directed
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!